purple mirror

purple mirror

zondag 10 juli 2011

Vakantie tijd komt dichterbij


Zondag quote:

-The creative is the place where no one else has ever been. You have to leave the city of your comfort and go into the wilderness of your intuition. What you'll discover will be wonderful. What you'll discover will be yourself.-

Ik moet in totaal nog 10 dagen werken en dan heb ik Vakantie......:-)))
Ik ben er gevoelsmatig toch wel ernstig aan toe.En nee ik heb geen plannen , ik zie wel wat wel en niet gebeurd , gewoon genieten van het even niks doen en moeten.
Ik werk nog 2 dagen op me eigen afdeling en dan gaat die voor 6 weken dicht , dat heet bezuiniging , de andere dagen ben ik uitgeleend aan 2 andere afdelingen.Het lijkt me best leuk om na zeker 10 jaar chirurgie weer eens op een andere afdeling te kijken dus ik ben benieuwd hoe het gaat.
Over 2 weken ga ik Rick ophalen uit Ermelo om hem te verhuizen naar Julianadorp.
De routeplanner ligt al klaar want als er iemand is die een zeker angst heeft voor snelwegen dan ben ik dat wel.Hij komt nu heerlijk dichtbij wonen en gaat dan straks hier naar school ,kan niet wachten tot het zover is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten