purple mirror

purple mirror

vrijdag 29 juli 2011

De dagen vliegen voorbij

Wat deed ik deze dagen ----------
Ik ben vreemd gegaan op de zaak. Pfff wel erg vermoeiend dat wisselende contact.
Ik ben zelf met de auto naar Ermelo gereden om zoon lief op te halen. Zo trots op mezelf dat ik het gedaan heb samen met tom .
Ik ben gehacked , althans mijn creditcard , ff zomaar 1000 euries afgeschreven door 1 of andere pc genie. Geeft spanning,boze stoom kriebels en gedoe en hopenlijk komt het weer goed.
Ik ben boos geworden op kleine zoon omdat er een brief in de bus kwam , dat er geen enkel boek op school is ingeleverd. Hij heeft het wel gedaan op 3 na , waarvan er 2 nagestuurd kunnen worden en 1 betaald omdat die spontaan is opgelost in zijn tas..................................
Ik heb me bodemplaat met bijpassende tanden gekregen waardoor ik nu het gevoel heb dat ik echt de mond vol heb en geen man meer durf aan te kijken omdat er misschien wel ergens nog een stukje brood kleeft.
Zo en nu ga ik naar bed , tis al wat laat maar na een avond dienst vind ik het fijn om een beetje te ontspannen achter de pc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten