purple mirror

purple mirror

woensdag 10 november 2010

Lui , luier , luist

Tis vandaag een luie dag...
Een dag dat niks hoeft , gewoon ongecensureerd wat hangen voor de pc.
Ik ben lekker mijn spelletjes aan het spelen op hyves ,ik lees andermans blogjes , hoe heerlijk sommige mensen de dingen kunnen beschrijven.
Mijn eigen blog wat aan het veranderen , krijg alleen het tekst blok maar niet groter , durf ook niet alles te doen want stel je voor dat alles zomaar ,floep weg is. Gisteren een nieuwe draadloze router aangeschaft omdat soms wel 5 of meer keer per dag het internet uit gezet moet worden om weer opnieuw verbinding met de x box te krijgen van zoon lief.
Ik had/heb nog een hele oude router en ik denk zelf dat het hem soms allemaal te veel word.Ik moet hem alleen nog even aansluiten , als dat maar gaat lukken ......
Ik heb onder mijn zonnenkanon gelegen en in gedachten was ik op een zonnig strand met wuivende palmbomen en natuurlijk was er een sterke man die mij iets te drinken aanbod ......zucht....

De foto van de 16 jarige zoon.....


Een niet alle daagse foto en nee tis niet gevaarlijk of besmettelijk.....

1 opmerking: