purple mirror

purple mirror

maandag 22 november 2010

ff iets schrijven op de maandag


tssssssssssss, ik heb me blog wat veranderd , kwa layout maar ik zal je vertellen mensen dat valt niet mee , ben best een computer nerd maar dit is toch echt ff pielen ( lees uren later )zo gezegd.
Ik hoor tegenwoordig iedereen over twitteren en facebook , ik ben daar eens gaan kijken maar snap er niks van ,ik dacht leuk eens lezen wat de bekende nederlanders zo al doen maar noppes nada kan niks vinden , ik zal misschien iets niet goed doen maar wat daar ben ik nog niet uit.Ik heb msn en hyves misschien is dat ook wel genoeg ..............
Ook heb ik weer wat nieuwe blogjes ontdekt die zeer leuk leesbaar zijn , zijn een soort leessoaps waarin ik veel herkenning vind en soms ook zowat in me broek pies van het lachen , oooo ... wat kunnen sommige het toch geweldig omschrijven.
Wat me opvalt is dat eigenlijk alle vrouwen het druk/druk/druk hebben met wasmachines , kinderen , boodschappen doen , taxie chauffeur spelen en ga zo maar door , de meeste hebben ook gewoon nog een man erbij , daar kan ik dan wel jaloers op worden , die doet ook wat en s avonds kruip je dan weer fijn in elkaars armen .....toch....


1 opmerking:

  1. ach ja dta bloggen en lezen der anderen hn blogjes is zo leuk :-) maar je lay-out tja je schrijfgedeelte zit nog niet lekker in t gareel volgens mij??

    BeantwoordenVerwijderen