purple mirror

purple mirror

maandag 30 mei 2011

Weekend films



















Aangezien ik dit weekend een soort herfst gevoel had , het waaide en het regende ,heb ik weer eens lekker ouderwets met mezelf 2 mooie films gekeken , echte aanraders als je van goeie thrillers houd.
De eerste heet --- The clinic een film uit 2010----Beth wordt wakker in een bad vol met ijs in een oud afgelegen slachthuis. Ze komt erachter dat haar baby verwijderd is uit haar lichaam. Als ze bezig is een uitweg te zoeken, komt ze drie vrouwen tegen die in hetzelfde schuitje als haar zitten. De vier vrouwen komen er al snel achter dat het ieder voor zich is, en dat ze zich bevinden in een dodelijk spel.
De tweede heet ---The roommate een film uit 2011 ---Sara is een eerstejaars studente aan de universiteit die een kamer moet delen met de psychopatische Rebecca. Wanneer Rebecca geobsedeerd raakt en het op de mensen uit Sara haar leven munt, vallen er slachtoffers...

Dit weekend ben ik ook met grote zoon naar zijn eventuele nieuwe huis/kamer wezen kijken ,hier vlak in de buurt.Het ziet er goed uit , de kamer is bijna 2 maal zo groot als wat hij nu heeft, hij heeft ook nog eens een eigen douche en toilet en niet te vergeten wat zoon een pluspunt vind een eigen internet aansluiting. Wat betreft het pedagogische gebeuren klinkt het allemaal ook prima o.a. je heb 1 dag in de week corvee/kooktaak en als ik wil mag ik ook blijven eten dan ,geweldig toch.......... Ik kan bijna niet wachten tot het zover is want ook dit weekend was er weer eens geen treinverbinding op zondag i.v.m. werkzaamheden aan het spoor.
Ik moet nu alleen nog een geschikte school voor hem vinden maar daar spreek ik morgen de meester nog even nader over .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten