purple mirror

purple mirror

dinsdag 17 mei 2011

De curses en zij die morgen komt

 
Posted by Picasa


Gisteren naar een curses dag geweest van de zaak. Een algemene opfrisser over hoe alles ook al weer werkt in het menselijk lichaam. Z'on 6 uur op mijn welgevormde bips zitten valt nog niet mee , je word er zeg maar iet wat gaar van. Nu snap ik waarom ik altijd zo moe ben , dat lichaam van mij heeft het ook zo druk, alleen al het feit dat er elk uur 5.000000 rode bloedcellen gemaakt moeten worden is ook niet niks.
Bloed is enkel een onderdeel,er is nog veel meer te doen, adenmhalen is eigenlijk ook niet zo maar wat voordat je het weet ben je een "pink puffer of een blue bloater", gekke termen, ik pieste er zowat van in me broek van het lachen maar echt ze bestaan.
We kregen les van een forensisch arts , nou die wist wel wat verhalen uit de pratijk ,want hij was van alles geweest, het enige nadeel daarvan was dat de mensen die hem bij gebleven waren allemaal dood waren gegaan.
Tja en morgen komt Zij dus naar het winderige den helder , ze komt het duinpark openen.Ik ben echt niet zo van dat huis maar goed ik ga toch wel even kijken om een glimpje op te vangen en een foto te schieten .............
Dus hou me blog in de gaten voor de fotoos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten