purple mirror

purple mirror

dinsdag 19 oktober 2010

Vragen op liefdes gebied


Hoeveel verdriet op liefdes gebied kan een mens krijgen ,hebben en verwerken.
Vroeger was het normaal dat je trouwde en je je hele leven bij iemand bleef. Een 25 jarig huwelijks feest was normaal , ik denk niet dat zoiets over 15 jaar nog veel voor zal komen.Mijn liefdes leven is eigenlijk ook niet over rozen gegaan.
Met nummer 1 heb ik samen gewoond in Opmeer en voor een soort heimwee naar het bekende heb ik de relatie verbroken , ik was nog jong.
Met nummer 2 heb ik 2 kinderen gekregen en op een dag , als een soort blikseminslag vertelde hij me dat het over was........dat heeft me bijna wel 3 jaar gekost om weer met me beide benen op de grond te komen te staan.
Met nummer 3 heb ik een lange afstands relatie gehad die ook weer door hem abrupt is beeindigd, zo vier je eerst nog leuk een vakantie en zo krijg je een mailtje, tis over.
Met nummer 4 was het een soort weekend relatie. Hij wist van te voren dat ik niet zou verhuizen vanwege de kinderen en een moeder bij wie ik toch graag in de buurt wilde blijven wonen vanwege haar al hoge leeftijd en toch was dat de reden om de relatie ook weer te beeindigen. Na vele berichtjes van ik mis je,je bent me nummer 1, toch weer gaan proberen stuurde hij doodleuk nog een mailtje van , tja ik heb nog wel even iets met een ander gedaan .....

Ik weet eigenlijk niet goed meer wat liefde betekend.
Zou ik nummer 5 wel aandurven of ben ik voor altijd gedoemd om alleen te blijven.
Ik snap het soms ook niet zo goed want uiteindelijk wil je toch steeds samen het zelfde doel bereiken ... gelukkig zijn met elkaar, in voor en tegen spoed , alleen dat tegenspoed is denk soms te moeilijk voor de mannen , of ligt het aan de vrouwen.
Zijn vrouwen sneller tevreden of is het juist andersom. Heeft het met deze tijd te maken dat alles veel makkelijker gaat en mag.
Zal ik me straks ingeschreven bij een dating side , waarbij je dan eerst moet betalen om wat mannen te kunnen bezichtigen en aanschrijven.....een soort snoepwinkel voor vrijgezellen ...........die lijkt me lekker en getver die niet ....
Of zal ik naar een dans avond gaan voor vrijgezellen , waarbij je de ogen van de mannen of lees hongerige leeuwen al bijvoorbaat in je rug voelt prikken.
Moet ik wat vaker boodschappen gaan doen bij de vomar met een soort bordje op me rug van ..........speciale aanbieding...................
Het valt dus niet mee om zomaar aan een partner te komen als je in de middenklasse zit en ook pubers in huis heb.
Word vervolgd...............................


Geen opmerkingen:

Een reactie posten