purple mirror

purple mirror

vrijdag 1 oktober 2010

Blogloos

Soms ben ik gewoon even blogloos.
Zou mijn leven dan zo saai zijn denk ik dan wel eens, misschien wel , maar ik verveel me eigenlijk nooit........

Vertelde ik in een ander blog over de boederij op hyves ,waar ik natuurlijk nog steeds hard op werk. Heb ik nu weer wat anders ontdekt op hyves.Het heet petparty, waarbij je een diertje zelf kan samenstellen en door dingen te doen ( eten geven , wassen , spelen , opruimen enz) zogenaamde munten kan verdienen om je kamer met leuke spullen in te richten , hoe verder je komt des te meer kamers je krijgt. Mjn diertje heet Pluis en ik vind haar super schattig.Ik heb nu 4 kamers er zijn er nog veel meer te gaan dus voorlopig ben ik nog wel even bezig......Het is eigenlijk virtueel meisjes achtig speelgoed , zou dit het kleine meisje in mij zijn.......







Geen opmerkingen:

Een reactie posten