purple mirror

purple mirror

donderdag 12 november 2009

Pech Onderweg


ik heb voor vandaag een plaatsbewijs om om 11 uur in de rechtbank van Alkmaar te zijn.Ik spring al op tijd in me autootje want die wil wel eens stoppen om even uit te rusten om dan na een kwartier weer vrolijk verder te gaan.
als ik nog niet eens lang weg ben , begint er een metertje toch wel aardig op te lopen , he dat is gek dat was toch anders niet ....
Ik ga toch maar hup naar de kant want ik wil niet dat hij in het rode stukje komt.
Aan de kant staan wat werklui , ikke er heen en vertel me verhaal , tja mevrouwtje dat kon nog wel eens de koelstof zijn , a ha.... koelvloeistof , zegt U en waar haal ik dat zo snel NU vandaan , misschien hebben we dat nog in de auto. Dus auto een beetje te drinken gegeven en dan kon ik wel weer verder tot aan de dichtstbij zijnde garage.
Pffffff wat een naar idee , ik als niet echte autogek ,A ( vader van kinderen ) gebeld of hij me kon oppikken.Ja ik kon wel mee rijden en dan zouden we op de terug weg wel wat te drinken halen voor de auto , toch aardig als je bedenkt dat wij eigenlijk altijd ruzie hebben.De rechtbank liep zoals meestal weer uit , afijn na een uur stonden we weer buiten en heeft A pittig mijn autootje bevrijd van zijn ernstige dorst en kon ik weer op huis aan.

2 opmerkingen:

  1. hmm inderdaad lief van A :-) hij lijkt wel net een mens zo ;-)
    hihihi je auto weer goed nu???
    gr sillie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rot auto's doen ze ook altijd op die momenten dat het echt even helemaal niet uitkomt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen