purple mirror

purple mirror

woensdag 11 november 2009

de eerste keer......

Tja en dan begin je met schrijven ...........
Wat zet je eigenlijk neer op zo'n blog, geen idee ik zie wel.....toch.....
Ik ga het eerst maar hebben over mijn nieuwe hobbie of moet ik passie zeggen.
Sinds, ik denk augustus van dit jaar ben ik in de ban van kleien , niet zo maar asbakjes kleien maar werken met echte polymeer klei en daar dan babies of elfjes van maken.
Dagen en soms nachten heb ik achter Internet gezeten over hoe je nou zoiets moois kan creëereen , het ziet er zo gemakkelijk uit al die voorbeeld plaatjes maar o o o het is lang niet makkelijk.
na wat prutsen heb ik dan mijn eerste twee popjes gemaakt waar ik , al zeg ik het zelf tevreden over ben.
Eerst kleien en dan bakken op 130 graden in mijn gewone huishoud oven


Als ze afgekoeld zijn begint het kleuren,ogen maken,kapsel bedenken en het aankleden.


Ze hebben zelfs een naam ,Amala (pure-clean) en Anila (air) dat zijn indiaanse namen. Dat vind ik zelf wel sprookjes achtig klinken.
Kortom op dit moment kan ik alleen maar in popjes denken en dromen.
Dat is toch niet erg........ ik kan er al mijn creativiteit in kwijt.

1 opmerking:

  1. ohooooo :-) leuk!!! ik zal je meteen op mn blogroll zetten :-)
    enne leuke design voor je blog moet je links boven in mn bldz klikken op dat naampje dan kun je zelf kiezen wat je wil en kopieren enzo gans gemakkelijk... anders bel je maar ff :-)
    succes!!!
    gr sillie

    BeantwoordenVerwijderen