purple mirror

purple mirror

zondag 22 november 2009

De week van de rug


Poe poe na bijna 2 weken van pijn in me rug , hoop ik morgen weer voor de baas klaar te staan!
Weinig beleeft de afgelopen week omdat ik alleen maar op een stoel kon zitten met pijn en moeite.Nu begin ik ook het item , "voor de geraniums zitten" te snappen.
Slapen ging op zich wel maar dan dat draaien op je zij , in een soort slakkengang met veel ge puf en pijn lag ik dan weer goed.
Lopen tja ,met me korsetje, en dan was de toren van pisa nog jaloers op mij.
Aankleden ging tot dat ik bij me sokken moest zijn , dat gedeelte was opeens niet meer te doen , best vreemd als je bedenkt dat ik dat al kan vanaf me 3de jaar.
De wc gang viel ook niet mee , een wind laten deed al zeer en de rest ook.........
Maar ik ben er weer denk ik want ook al ben je niet ziek met z'on rug het doet toch echt pijn en voel je je een vrouw van een jaar of 75 ...........

1 opmerking:

  1. ach arme paulussie, hoop dat je nu echt wat beter gaat met je rug!Leuk beschreven wel :-)
    gr sillie

    BeantwoordenVerwijderen