purple mirror

purple mirror

maandag 16 augustus 2010

Verwen jezelf....ph & t



Soms is dat gewoon nodig , vooral in tijden dat je alles wat minder gaat en het lijkt alsof er een vloek op je rust.
Ik heb hem dus gewoon gekocht......
Nooit eerder in me leven heb ik zoveel geld uitgegeven aan een tas.
Zij Sillie had er eentje en toen dacht ik wel wat is tie mooi en apart maar wat kost tie duur.
Maar toen zag ik hem op internet en hij was nog wat afgeprijsd ook en toen kon ik mezelf niet meer tegen houden door op de knop van kopen te drukken...............



Hij is dus zilverkleurig ,klein stukje geitenhaar en aan de binnen kant zo'n leuke rosé bekleding.
Er zit een armband bij , die hoort bij de tas en ik kreeg er ook nog gratis een andere armband bij van het zelfde merk ph&t.
Wowwww is het niet Super.


1 opmerking:

  1. oh wauw ik vind die van jouw ook geweldig!!!! leuke armbanden ook .....

    BeantwoordenVerwijderen