purple mirror

purple mirror

dinsdag 31 augustus 2010

De school is weer begonnen.....



De school is weer begonnen , de boeken zijn gekaft , de tas staat klaar......
Vandaag na z on 8 weken , geleefd te hebben als God in frankrijk gaat Max weer naar school.
De eerste paar dagen zijn introductie dagen ,elkaar een beetje leren kennen , het is zijn 2de jaar mavo dus hij kent gelukkig al wat kinderen, hij stap om even voor half 9 op de fiets om zijn letterlijk grote vriendin Aniek op te halen om naar school te gaan.
Dag Mam .......dag Max , veel plezier vandaag.
Mijn andere zoon zit alweer een week op school om dat hij aan de andere kant van nederland woont. Ik mis hem , het gaat hier erg goed als hij het weekend thuis is.
Ik had een wekker gezet maar dat was eigenlijk niet nodig geweest want om klokslag half 8 begonnen hier de werkmannen met het afhalen van de houten boven bekleding van het huis.Het is me hier een behoorlijk lawaai , hhmmmm fijn om zo de dag rustig te beginnen.Ik zou bijna denken gelukkig dat ik zo naar school mag om overblijfmoeder te zijn want ook dat is natuurlijk weer begonnen.

1 opmerking:

  1. hihihi heerlijk zeg dat je geen wekker hoef te zetten hoeveel weken gaat dta door???

    BeantwoordenVerwijderen