purple mirror

purple mirror

donderdag 17 juni 2010

De waking shoes



Ik ben ongeveer 2 weken geleden bij vriendin S , van www.silliesullie.blogspot.com geweest.
Zij had nieuwe schoenen gekocht , geen gewone schoenen , maar mbt schoenen ,
dat zijn speciale schoenen die een positief effect op het lichaam hebben.
Zo werk je aan je lichaam zonder dat je naar de sportschool hoeft , ideaal! De schoenen bevorderen gewichtsverlies , maken spieren beter zichtbaar en verbeteren je houding. Het helpt ook bij lage rugklachten en aangezien ik in de verpleging werk , heb ik daar wel eens last van. Eu .....tja dacht ik dat wil ik ook wel maar mbt schoenen zijn best erg prijzig.
Na een avond speuren op mijn vertrouwde internet kwam ik ze tegen in hongkong. Niet echt in de buurt maar gelukkig kunnen ze per post worden verstuurd. Geen mbt schoenen maar sketchers shape up , het zelfde idee maar wel aanzienlijk goedkoper..........en YESSS , gisteren werden ze al bij mijn thuis bezorgt.
Ik heb ze aan , tis wel ff wennen , ze voelen heerlijk zacht en nu maar afwachten of ze alles doen wat er van gezegd word.....


1 opmerking:

  1. ohhhh nu zijn we wel heel nieuwsgierig waar oh waar heb je deze vandaan dan?(elfjesdochter wil ze namelijk ook en inderdaad ze zijn nogal prijzig )

    BeantwoordenVerwijderen