purple mirror

purple mirror

maandag 21 juni 2010

De aanhouder wint ...



Zoonlief heeft een voordeel uren kaart voor de trein.Scheelt een hoop centjes. Helaas verliest hij hem en vraag ik een duplikaat aan , kan jammer genoeg maar 1 maal per jaar. Ik krijg een brief waarin staat dat ik de kaartjes zonder korting die ik gekocht heb ,terug kan krijgen. Attent toch. Ik vul braaf de papieren in en maak een kopie van de gekochte kaartjes , toch 6 in totaal. Nu ruim 3 weken later krijg ik een brief dat ik als vergoeding maar 1 kaartje terug krijg. GRRRRRRRRRR , hier word ik niet vrolijk van en ga direkt bellen met de n.s. , kost dan wel 10 cent per minuut maar dat moet dan maar. Na een keuze menu en lang in de wachtrij te hebben gestaan word ik doorverbonden waarin ik mijn verhaal mag doen , deze mevrouw verbind mij weer door met een meneer ,afijn na lang wachten , je kent dat wel , gaat deze meneer het toch voor mij in orde maken en het teveel betaalde geld aan mij terug storten. Mmmmmmm zo zie je maar weer , soms is assertief zijn niet zo verkeerd.

1 opmerking:

  1. ja je moet wel eens met de vuist op tafel slaan maar gelijk heb je hoor nou kusjes doeiiii

    BeantwoordenVerwijderen