purple mirror

purple mirror

maandag 11 februari 2013

De lente /zomer krans aan de deur



Men neme een sto krans ,en omwikkelen hem met bijvoorbeeld schilders tape , zodat al het stro bedekt is.
Je pakt je haaknaald en begint met het haken van een lange (saaie ) lap.
De lap naai je om de krans heen , naad aan de achterkant.
Je zoekt op internet naar wat bloemetjes om te haken , er zijn er echt heel veel.
Je haakt wat letters , dat is even puzzelen en poeffff je heb een gezellige , leuke krans voor aan de deur of voor het raam.





3 opmerkingen:

  1. Wat een superleukidee! En dit kan ik denk ik zelfs. Bij de Action hebben ze ook wel eens piepschuimen ringen, en die kun je denk ik ook gebruiken. Dan hoef je niet eerst met tape er om heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan! Wil ook een krans gaan ophaken .....hoe groot is deze krans en kun je misschien vertellen met hoeveel lossen je begint? Alvast bedankt! Groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poe tis ff geleden dat ik hem gemaakt heb , volgend mij heb ik 23 of 25 lossen opgezet , maar dat is natuurlijk afhankelijk van je krans , hoe vast of los je haakt en je wol dikte ,gewoon een rechte lap haken en die om je krans dicht naaien aan de achterkant . Krans heb ik van de action,

    BeantwoordenVerwijderen