purple mirror

purple mirror

woensdag 21 november 2012

Zorgen om mijn poeze kind

(maandag 19-11-2012) Mijn Pim , eet en drinkt al bijna 3 dagen niet , spuugt af en toe en poept een soort water , met de geur van het riool. .Pim wast zich wel en is ook niet echt suf.
Tja wat doe je dan , na het lezen van allerlei nare verhalen op het internet ..... je gaat naar de dierenarts.
Dierenarts kijkt hem na en bemerkt geen echt rare dingen.
Pim krijgt een prikje tegen de misselijkheid en de pijn want zijn temperatuur is 39,3 ( De normale temperatuur van een kat ligt tussen de 38,5 en 39 graden ) 
Wat krijg ik mee voor Pim , 2 zakjes ORS , 1 antibiotica kuur , 1 zak dieet voeding ,ook neem ik 6 tubetjes vlooi/worm/oormijt druppels mee.
Nu nog even de rekening betalen ( lees honderdvijfenveertig euro  ) en ik kan weer gaan , met als advies , als die morgen nog niet eet , dan moet ik morgen terug komen.....
Thuis eet Pim gelukkig meteen een paar brokjes van zijn nieuwe eten.
Vandaag woensdag , Pim rent weer door de kamer en eet, drinkt,speelt en poept.
Ik ben echt heel blij hoor dat Pim weer zo snel is opgeknapt , vraag me alleen af waarom dieren artsen zo duur moeten kosten........................................................


Hij helpt alweer lekker mee met de afwas


Geen opmerkingen:

Een reactie posten