purple mirror

purple mirror

donderdag 6 januari 2011

Kiesje 2 =weg en de komst van Snowy



Vandaag heeft kiesje 2 mij verlaten.Het ging deze keer veel makkelijker dan de eerste keer. Dit kiesje werkte heel goed mee , had van zijn 3 wortels, 1 grote wortel gevormd en met wat duw en trek werk was hij er best snel uit. Hij was waarschijnlijk ook zo geschrokken van het feit dat kiesje 1 toen niet mee wilde werken en heeft natuurlijk gedacht , ha dat gaat mij niet gebeuren.....
Je kan natuurlijk denken waarom gaat dat niet in 1 keer , nou kiesje 1 zat rechts en kiesje 2 zat dus links en aan beide kanten een verdoving is niet echt verantwoord.

In mijn spaarzame vrije dagen , ik heb gewoon veel gewerkt de afgelopen dagen , heb ik om in de tijd van het jaar te blijven -Snowy- de sneeuwpop gemaakt , een alleraardigst mannetje , dat niets liever doet dan staan in het winterselandschap en kijken hoe de sneeuw van boven uit de lucht langzaam op de aarde dwarreld.Ha van dat alles is nu buiten weinig te merken maar dat weet hij niet want hij staat hier gewoon op een wit koelelement uit de koelkast.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten