purple mirror

purple mirror

zondag 4 juli 2010

Lekker nog 1 dagje werken


Heerlijk nog 1 dagje werken en dan zit mijn werk week in het ziekenhuis er weer op en mag ik gaan genieten van een aantal "welverdiende"vrije dagen .
Ik heb de afgelopen dagen dus veel gewassen , geveegd , gesmeerd, geluisterd , gepraat , gelachen , gelopen , gegeten en gedronken , ik bedoel hierbij koffie.
De jongens zijn net weer thuis van het weekendje paps , dus de vakantie gaat bijna beginnen......................
De jongste moet morgen nog zijn boeken inleveren maar de oudste heeft zijn diplomaas binnen. Hij heeft 3 diplomaas behaald ,op de school waar hij woont , 1 voor nederlands , cijfer een 7, 1 voor wiskunde , cijfer een 8 en 1 voor engels ,cijfer een 10. Niet slecht toch , ben trots op hem.
Ik pers er morgen dus nog 1 dagje uit en kan niet wachten tot het dinsdag is en dan geen vroege wekker hoor.

Komt er een man bij de dokter.

Zegt ie: "Dokter, dokter als ik hier duw, doet dat pijn."

Zegt die dokter: "Niet meer duwen... dat is dan 25 euro."

1 opmerking:

  1. Hoi Paula,
    Geniet lekker van je vakantie en maak er wat leuks van hopelijk mooi weer.
    groetjes Saskia schoonzus van Sylvia
    p.s. ik lees regelmatig je blog hoor

    BeantwoordenVerwijderen