purple mirror

purple mirror

zondag 21 maart 2010

Verdriet

Ik moet dit even van me afbloggen ......................
Soms snap ik niks meer van het leven.
Zo denk je dat je alles voor elkaar heb en plotsklaps word dat ontnomen.
Vanavond vertelde me vriendje dat hij niet meer met mij verder wilde.
We zien elkaar te weinig was de reden en waarschijnlijk is dat over een half jaar of jaar nog zo.
Ik wil en kan gevoelsmatig niet verhuizen naar een dorpje ,met kinderen in een school leeftijd en een moeder die 85 jaar is en in me buurt woont.
Daar had ik het al eens met hem over gehad en gevraagd of we bijvoorbeeld dan niet in julianadorp konden wonen, maar daar is verder niks op ondernomen. Ik denk dat er stiekum meer reden zijn , mijn kids zijn niet de makelijkste en op de momenten dat hij hier was moest ik vaak mijn aandacht ontzettend verdelen , gevoel matig heb ik alles gegeven maar soms is dat dus blijkbaar nog niet genoeg.Hij heeft een eigen huis in T en dat verkopen zou geld verlies geven. Ik kan dat best begrijpen maar er is niks aan de situatie veranderd in 1,5 jaar en dat maakt me ook wel boos , had mij dan niet zo lang aan de lijn gehouden..............
Verdriet , verscheurd , gedumpt en onmacht is wat ik voel , ik mag nu weer alleen verder na 1,5 jaar vriendschap.
Ik denk ....Waarom ik........... Waarom nu ....................

2 opmerkingen:

  1. He bah wat een nare berichten lees ik nu,ik begrijp het ook allemaal niet.Maar ik vind het wel heel naar en jammer...

    BeantwoordenVerwijderen